Przez użytkowanie strony wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zbieranych na www.bateko.pl, w tym informacje zapisywane w plikach cookies, w celu  personalizacji treści oraz reklamy. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie poprzez wysłanie wiadomości e-mail lub zmianę ustawień przeglądarki internetowej.
Oferta
Polecane
Blog
Sklep on-line
Kontakt
FAQ
BATEKO Sp. z o.o.
ul. Rybnicka 11 44-207 Rybnik, Polska NIP: 642-27-16-037 +48 (032) 234 22 08
Łukasz Oleś l.oles@bateko.pl +48 694 493 182
Monika Piekorz m.piekorz@bateko.pl +48 692 480 616
Jolanta Wrzołek j.wrzolek@bateko.pl +48 692 480 672
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Na czym polega usługa Battery Care System?
Usługa Battery Care System polega na serwisie hybrydowym baterii trakcyjnej, który umożliwia odzyskanie jej sprawności utraconej w wyniku codziennej eksploatacji. Technologia, w której wykonywany jest cały proces pozwala w pełni monitorować poszczególne czynności, co daje nam rzetelny obraz na wykonaną przez nas usługę, po zakończeniu której klienci otrzymują szczegółowy raport. Dokumentuje on kompletny przebieg serwisu hybrydowego, a także stwierdza poczatkowy stan baterii, stan po procesie oraz liczbę amperogodzin odzyskanych w czasie usługi. Technologia BCS pozwala przedłużyć życie baterii 2-3 krotnie.
Dlaczego jest ona lepsza od innych?
Serwisy hybrydowe wykonywane są w specjalistycznych zakładach umożliwiających skuteczną konserwację całej baterii trakcyjnej. Pozwala to nie tylko zbadać stan zewnętrzny baterii, ale także zbadać i poprawić stan wewnętrzny ogniw. Tradycyjnym serwisom brakuje specjalistycznych urządzeń, nie mają odpowiednich pomieszczeń i miejsca do przeprowadzenia analiz. Głównie z tego powodu bateria po takim serwisie pozostaje w identycznym stanie, w jakim została zastana przez serwisanta. Serwisy hybrydowe nie są obłożone takimi ograniczeniami, a dodatkowo rozliczane są od uzyskanych efektów, a nie na podstawie stałego kosztu, jak w przypadku tradycyjnych serwisów. Innowacyjny system rozliczania „liczy się efekt”, polega na rozliczaniu usługi na podstawie odzyskanych w trakcie procesu Ah. Wszystko to potwierdzone jest w raporcie końcowym, a także w wynikach on-line dostępnych w panelu klienta. Usługa wykonana jest na najnowocześniejszych dostępnych w tej chwili na rynku urządzeniach odsiarczających, dzięki czemu nie zachodzi ryzko uszkodzenia baterii i można jej poddawać nawet zupełnie nowe baterie.
Co się dzieje z baterią po kilku miesiącach od naprawy?
Bateria po poddaniu usłudze serwisu hybrydowego odzyskuje znaczącą część swojej pojemności (ilość odzyskanych amperogodzin zależna jest od momentu, w którym oddana jest do serwisu, sposobu w jaki bateria była eksploatowana oraz jakości fabrycznej baterii) i powraca na swój naturalny tor eksploatacji. Zachowanie baterii od tego momentu nie różni się od Twoich pozostałych baterii, z tą różnicą, że odzyskała ona znaczącą część swojej sprawności, a jej sprawność oraz żywotność porównywalna jest jak w przypadku eksploatacji baterii.
Jaka jest gwarancja na usługę? Na czym polega?
Gwarancja na usługę udzielana jest na okres 12 miesięcy od jej zakończenia na podstawie: dokumentu faktury oraz oryginalnej nalepki poserwisowej z numerem powiązanym z numerem faktury. Gwarancja polega na nieodpłatnym poddaniu baterii procesowi Battery Care System po raz drugi, w celu eliminacji wszystkich uszkodzeń, które nie powinny wystąpić w wyniku prawidłowej eksploatacji baterii. Klient ponosi koszty transportu baterii do zakładu, bateria odsyłana jest na koszt usługodawcy (jeżeli zasadność zgłoszenia reklamacyjnego zostanie potwierdzona). W przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego klient zostanie obciążony kosztami analizy baterii. Warunkiem 12 miesięcznej gwarancji jest prawidłowa eksploatacja, konserwacja, ładowanie i dbanie o odpowiedni poziom elektrolitu w ogniwach.
Co się dzieje, jeżeli naprawa nie wyjdzie?
Jeżeli bateria nie nadaję się do przeprowadzenia usługi tzn. naprawy w procesie Battery Care System, klient niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnostyki wstępnej baterii zostanie poinformowany o braku możliwości przeprowadzenia procesu. W takim wypadku przygotujemy indywidualne rozwiązanie zgodnie z oczekiwaniami klienta, możemy także odkupić taką baterię do recyklingu, przygotować ofertę na nową baterię lub zwrócić baterie w stanie jakim przybyła do naszego zakładu.
Ile to kosztuje? W jaki sposób usługa jest rozliczana?
W przypadku serwisu hybrydowego Battery Care System stosujemy nowatorskie rozwiązanie "liczy się efekt". Dzięki tej zasadzie nasi klienci ponoszą koszty usługi, które są całkowicie uzależnione od podniesionej sprawności. Oznacza to, że jeżeli nie ma efektów - nie ponosisz kosztów. Z drugiej strony, jeżeli efekty "są zbyt dobre" obowiązuje zasada 1/3 ceny nowej baterii, oznacza to, że klient nigdy nie poniesie kosztów wyższych niż 1/3 ceny nowej identycznej baterii na rynku detalicznym. Klient otrzymując od nas ofertę, powinien szukać w niej dwóch wartości: a) ceny jednostkowej za jedną odzyskaną amperogodzinę b) ceny maksymalnej za usługę Przykład A Bateria 2 PzB 230 24V odzyskała 10% sprawności, czyli 23 Ah, w cenie 12.48 zł za Ah. Klient zapłaci 287,04 zł. Przykład B Bateria 2 PzB 230 24V odzyskała 50% sprawności, czyli 115 Ah, w cenie 12.48 zł za Ah. Klient zapłaci 1027,73 zł (zamiast 1435,20 zł), ponieważ kwota, która wynikałaby z przemnożenia ceny za Ah razy ilość odzyskanych Ah przekroczyłaby cenę maksymalną za usługę.
Największe dylematy naszych klientów
Czy moja bateria potrzebuje serwisu hybrydowego? Tak. Każda eksploatowana bateria z biegiem czasu w sposób większy lub mniejszy ulega min. zasiarczeniu, co prowadzi do spadku sprawności baterii, a to prowadzi do sytuacji, gdzie bateria przestaje wystarczać na jedną zmianę pracy. Poza tym, jak powszechnie wiadomo, każda bateria wymaga raz w roku kompleksowego przeglądu. Czym później zdecydujemy się na przeprowadzenie serwisu hybrydowego – ryzykujemy większe uszkodzenie eksploatowanej, a co za tym idzie wyższe koszty naprawy baterii. W przypadku baterii trakcyjnych należy pamiętać, że profilaktyka jest zawsze tańsza od późniejszej kompleksowej naprawy. Czy czas przestoju wózka nie jest zbyt długi? Nie. Przestój wózka na okres 5-7 dni w czasie 2 lat nie stanowi nawet 1% jego czasu pracy. Taki czas akceptowany jest nawet przez przedsiębiorstwa pracujące w trybie 24/7, ponieważ wliczane jest to jako normalny sposób eksploatacji tego urządzenia. Dodatkowo ten czas można przeznaczyć na kompleksową konserwację wózka w serwisie, co pozwala nam rozwiązać dwie sprawy za jednym zamachem. Czy w przypadku niepowodzenia nie poniosę zbyt wielkich kosztów? Nie, ponieważ usługa Battery Care System przeprowadzana przez serwisy hybrydowe rozliczana jest na podstawie odzyskanych w trakcie procesu Ah. Jeżeli naprawa baterii nie przyniesie zadowalających rezultatów, możesz zostawić nam baterię do recyklingu (wtedy to my zapłacimy Ci za Twoją baterię) lub odebrać ją w takim stanie (wtedy poniesiesz koszty transportu i niewielkie koszty odzyskanej sprawności). Czy proces jest całkowicie bezpieczny dla baterii? Tak. W odróżnieniu do innych stosowanych metod regeneracji baterii dostępnych na rynku - usługa Battery Care System jest w pełni bezpiecznym procesem nawet dla zupełnie nowych baterii. Dzięki zastosowaniu najnowszych maszyn oraz najnowszej cyfrowej technologii, proces ten nie pozwala na zdeformowanie lub zniszczenie płyt ogniwa oraz wyrządzenie innych uszkodzeń baterii. Mój wózek przestał jeździć, co robić? Najprawdopodobniej wystąpiło uszkodzenie mechaniczne baterii. Skontaktuj się z naszym działem technicznym, przekaż jak najwięcej informacji dotyczących zaistniałego problemu, a my spróbujemy jak najszybciej przedstawić najkorzystniejsze rozwiązanie. Moja bateria się nie ładuje, co robić? Sprawdź czy prostownik jest sprawny oraz czy bateria jest podłączona w sposób prawidłowy, jeżeli problem występuje nadal: Skontaktuj się z naszym działem technicznym, przekaż jak najwięcej informacji dotyczących zaistniałego problemu, a my spróbujemy jak najszybciej przedstawić najkorzystniejsze rozwiązanie. Działaj szybko, ponieważ istnieje uzasadnione ryzyko uszkodzenia baterii w czasie takiego ładowania. Bateria w czasie pracy strasznie się grzeje, czy to normalne? Wygląda na to, że Twoja bateria osiągnęła poziom ostrzegawczy i jak najszybciej wymaga serwisu hybrydowego. Skontaktuj się z naszym działem handlowym. Bateria w ciągu jednej zmiany wymaga doładowania, czy da się to zmienić? Twoja Bateria wymaga serwisu hybrydowego, ponieważ jej aktualny stan uniemożliwia Ci normalne funkcjonowanie firmy. Powinieneś, jak najszybciej rozważyć kontakt z naszym działem handlowym w celu uzgodnienia oferty na realizację tego zgłoszenia serwisowego.
Zapisz się na nasz newsletter
Jeżeli chciałbyś dostawać od nas:
super oferty cykl “wiedz więcej, zarabiaj więcej” nowe produkty w ofercie zero spamu
efektywniejsza energia
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Na czym polega usługa Battery Care System?
Usługa    Battery    Care    System    polega    na    serwisie    hybrydowym baterii     trakcyjnej,     który     umożliwia     odzyskanie     jej     sprawności utraconej   w   wyniku   codziennej   eksploatacji.   Technologia,   w   której wykonywany     jest     cały     proces     pozwala     w     pełni     monitorować poszczególne   czynności,   co   daje   nam   rzetelny   obraz   na   wykonaną przez      nas      usługę,      po      zakończeniu      której      klienci      otrzymują szczegółowy   raport.   Dokumentuje   on   kompletny   przebieg   serwisu hybrydowego,   a   także   stwierdza   poczatkowy   stan   baterii,   stan   po procesie    oraz    liczbę    amperogodzin    odzyskanych    w    czasie    usługi. Technologia BCS pozwala przedłużyć życie baterii 2-3 krotnie.
Dlaczego jest ona lepsza od innych?
Serwisy   hybrydowe   wykonywane   są   w   specjalistycznych   zakładach umożliwiających    skuteczną    konserwację    całej    baterii    trakcyjnej. Pozwala    to    nie    tylko    zbadać    stan    zewnętrzny    baterii,    ale    także zbadać   i   poprawić   stan   wewnętrzny   ogniw.   Tradycyjnym   serwisom brakuje      specjalistycznych      urządzeń,      nie      mają      odpowiednich pomieszczeń   i   miejsca   do   przeprowadzenia   analiz.   Głównie   z   tego powodu   bateria   po   takim   serwisie   pozostaje   w   identycznym   stanie, w   jakim   została   zastana   przez   serwisanta.   Serwisy   hybrydowe   nie są   obłożone   takimi   ograniczeniami,   a   dodatkowo   rozliczane   są   od uzyskanych    efektów,    a    nie    na    podstawie    stałego    kosztu,    jak    w przypadku tradycyjnych serwisów. Innowacyjny      system      rozliczania      „liczy      się      efekt”,      polega      na rozliczaniu   usługi   na   podstawie   odzyskanych   w   trakcie   procesu   Ah. Wszystko   to   potwierdzone   jest   w   raporcie   końcowym,   a   także   w wynikach   on-line   dostępnych   w   panelu   klienta.   Usługa   wykonana jest    na    najnowocześniejszych    dostępnych    w    tej    chwili    na    rynku urządzeniach    odsiarczających,    dzięki    czemu    nie    zachodzi    ryzko uszkodzenia    baterii    i    można    jej    poddawać    nawet    zupełnie    nowe baterie.
Co się dzieje z baterią po kilku miesiącach od naprawy?
Bateria    po    poddaniu    usłudze    serwisu    hybrydowego    odzyskuje znaczącą         część         swojej         pojemności         (ilość         odzyskanych amperogodzin   zależna   jest   od   momentu,   w   którym   oddana   jest   do serwisu,   sposobu   w   jaki   bateria   była   eksploatowana   oraz   jakości fabrycznej    baterii)    i    powraca    na    swój    naturalny    tor    eksploatacji. Zachowanie    baterii    od    tego    momentu    nie    różni    się    od    Twoich pozostałych   baterii,   z   tą   różnicą,   że   odzyskała   ona   znaczącą   część swojej   sprawności,   a   jej   sprawność   oraz   żywotność   porównywalna jest jak w przypadku eksploatacji baterii.
Jaka jest gwarancja na usługę? Na czym polega?
Gwarancja    na    usługę    udzielana    jest    na    okres    12    miesięcy    od    jej zakończenia    na    podstawie:    dokumentu    faktury    oraz    oryginalnej nalepki   poserwisowej   z   numerem   powiązanym   z   numerem   faktury. Gwarancja    polega    na    nieodpłatnym    poddaniu    baterii    procesowi Battery    Care    System    po    raz    drugi,    w    celu    eliminacji    wszystkich uszkodzeń,    które    nie    powinny    wystąpić    w    wyniku    prawidłowej eksploatacji    baterii.    Klient    ponosi    koszty    transportu    baterii    do zakładu,     bateria     odsyłana     jest     na     koszt     usługodawcy     (jeżeli zasadność zgłoszenia reklamacyjnego zostanie potwierdzona). W   przypadku   nieuzasadnionego   zgłoszenia   reklamacyjnego   klient zostanie     obciążony     kosztami     analizy     baterii.     Warunkiem     12 miesięcznej   gwarancji   jest   prawidłowa   eksploatacja,   konserwacja, ładowanie i dbanie o odpowiedni poziom elektrolitu w ogniwach.
Co się dzieje, jeżeli naprawa nie wyjdzie?
Jeżeli     bateria     nie     nadaję     się     do     przeprowadzenia     usługi     tzn. naprawy   w   procesie   Battery   Care   System,   klient   niezwłocznie   po przeprowadzeniu         diagnostyki         wstępnej         baterii         zostanie poinformowany o braku możliwości przeprowadzenia procesu. W      takim      wypadku      przygotujemy      indywidualne      rozwiązanie zgodnie    z    oczekiwaniami    klienta,    możemy    także    odkupić    taką baterię    do    recyklingu,    przygotować    ofertę    na    nową    baterię    lub zwrócić baterie w stanie jakim przybyła do naszego zakładu.
Ile to kosztuje? W jaki sposób usługa jest rozliczana?
W      przypadku      serwisu      hybrydowego      Battery      Care      System stosujemy    nowatorskie    rozwiązanie    "liczy    się    efekt".    Dzięki    tej zasadzie    nasi    klienci    ponoszą    koszty    usługi,    które    są    całkowicie uzależnione   od   podniesionej   sprawności.   Oznacza   to,   że   jeżeli   nie ma   efektów   -   nie   ponosisz   kosztów.   Z   drugiej   strony,   jeżeli   efekty "są   zbyt   dobre"   obowiązuje   zasada   1/3   ceny   nowej   baterii,   oznacza to,    że    klient    nigdy    nie    poniesie    kosztów    wyższych    niż    1/3    ceny nowej identycznej baterii na rynku detalicznym. Klient    otrzymując    od    nas    ofertę,    powinien    szukać    w    niej    dwóch wartości: a) ceny jednostkowej za jedną odzyskaną amperogodzinę b)  ceny maksymalnej za usługę Przykład A Bateria   2   PzB   230   24V   odzyskała   10%   sprawności,   czyli   23   Ah,   w cenie 12.48 zł za Ah. Klient zapłaci 287,04 zł. Przykład B Bateria 2 PzB 230 24V odzyskała 50% sprawności, czyli 115 Ah, w   cenie   12.48   zł   za   Ah.   Klient   zapłaci   1027,73   zł   (zamiast   1435,20 zł),   ponieważ   kwota,   która   wynikałaby   z   przemnożenia   ceny   za   Ah razy    ilość    odzyskanych    Ah    przekroczyłaby    cenę    maksymalną    za usługę.
Największe dylematy naszych klientów
Czy moja bateria potrzebuje serwisu hybrydowego? Tak.     Każda     eksploatowana     bateria     z     biegiem     czasu     w     sposób większy    lub    mniejszy    ulega    min.    zasiarczeniu,    co    prowadzi    do spadku   sprawności   baterii,   a   to   prowadzi   do   sytuacji,   gdzie   bateria przestaje     wystarczać     na     jedną     zmianę     pracy.     Poza     tym,     jak powszechnie      wiadomo,      każda      bateria      wymaga      raz      w      roku kompleksowego     przeglądu.     Czym     później     zdecydujemy     się     na przeprowadzenie     serwisu     hybrydowego     –     ryzykujemy     większe uszkodzenie    eksploatowanej,    a    co    za    tym    idzie    wyższe    koszty naprawy   baterii.   W   przypadku   baterii   trakcyjnych   należy   pamiętać, że    profilaktyka    jest    zawsze    tańsza    od    późniejszej    kompleksowej naprawy. Czy czas przestoju wózka nie jest zbyt długi? Nie.   Przestój   wózka   na   okres   5-7   dni   w   czasie   2   lat   nie   stanowi nawet   1%   jego   czasu   pracy.   Taki   czas   akceptowany   jest   nawet   przez przedsiębiorstwa   pracujące   w   trybie   24/7,   ponieważ   wliczane   jest to   jako   normalny   sposób   eksploatacji   tego   urządzenia.   Dodatkowo ten   czas   można   przeznaczyć   na   kompleksową   konserwację   wózka w    serwisie,    co    pozwala    nam    rozwiązać    dwie    sprawy    za    jednym zamachem. Czy w przypadku niepowodzenia nie poniosę zbyt wielkich kosztów? Nie,   ponieważ   usługa   Battery   Care   System   przeprowadzana   przez serwisy    hybrydowe    rozliczana    jest    na    podstawie    odzyskanych    w trakcie      procesu      Ah.      Jeżeli      naprawa      baterii      nie      przyniesie zadowalających     rezultatów,     możesz     zostawić     nam     baterię     do recyklingu   (wtedy   to   my   zapłacimy   Ci   za   Twoją   baterię)   lub   odebrać ją   w   takim   stanie   (wtedy   poniesiesz   koszty   transportu   i   niewielkie koszty odzyskanej sprawności). Czy proces jest całkowicie bezpieczny dla baterii? Tak.    W    odróżnieniu    do    innych    stosowanych    metod    regeneracji baterii   dostępnych   na   rynku   -   usługa   Battery   Care   System   jest   w pełni   bezpiecznym   procesem   nawet   dla   zupełnie   nowych   baterii. Dzięki      zastosowaniu      najnowszych      maszyn      oraz      najnowszej cyfrowej   technologii,   proces   ten   nie   pozwala   na   zdeformowanie   lub zniszczenie     płyt     ogniwa     oraz     wyrządzenie     innych     uszkodzeń baterii. Mój wózek przestał jeździć, co robić? Najprawdopodobniej   wystąpiło   uszkodzenie   mechaniczne   baterii. Skontaktuj      się      z      naszym      działem      technicznym,      przekaż      jak najwięcej     informacji     dotyczących     zaistniałego     problemu,     a     my spróbujemy        jak        najszybciej        przedstawić        najkorzystniejsze rozwiązanie. Moja bateria się nie ładuje, co robić? Sprawdź     czy     prostownik     jest     sprawny     oraz     czy     bateria     jest podłączona   w   sposób   prawidłowy,   jeżeli   problem   występuje   nadal: Skontaktuj      się      z      naszym      działem      technicznym,      przekaż      jak najwięcej     informacji     dotyczących     zaistniałego     problemu,     a     my spróbujemy        jak        najszybciej        przedstawić        najkorzystniejsze rozwiązanie.   Działaj   szybko,   ponieważ   istnieje   uzasadnione   ryzyko uszkodzenia baterii w czasie takiego ładowania. Bateria w czasie pracy strasznie się grzeje, czy to normalne? Wygląda na to, że Twoja  bateria  osiągnęła  poziom  ostrzegawczy i jak najszybciej wymaga   serwisu   hybrydowego.    Skontaktuj się z naszym działem handlowym. Bateria w ciągu jednej zmiany wymaga doładowania, czy da się to zmienić? Twoja      Bateria      wymaga      serwisu      hybrydowego,      ponieważ      jej aktualny    stan    uniemożliwia    Ci    normalne    funkcjonowanie    firmy. Powinieneś,    jak    najszybciej    rozważyć    kontakt    z    naszym    działem handlowym   w   celu   uzgodnienia   oferty   na   realizację   tego   zgłoszenia serwisowego.
FAQ