17 października 2020
9 września 2020
BATEKO Sp. z o.o.
ul. Rybnicka 11 44-207 Rybnik, Polska NIP: 6422716037
Copyright © 2022 Bateko Sp. z o.o.
+48 (032) 234 22 08
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.:)
bateko@bateko.pl
32 234 22 08
wiedz więcej, zarabiaj więcej odc. 4 - czas 5 min. 41 sek.
Re-energetyzacja baterii – to się opłaca.
Jerzy Król ekspert Battery Care System
11.01.2022
Baterie trakcyjne w Polsce rzadko są serwisowane. Duży nacisk kładzie się na opiekę baterii, rozbudowanie i automatyzację ładowni. Głównym powodem jest wielkość urządzeń , których nie sposób przywieźć do klienta. Ale również czas trwania takiej operacji – 56 godzin.
Więcej na ten temat dowiesz się z poniższego video.
Przyjęto zasadę, jak bateria pracuje zbyt krótko to wzywamy serwis. Niestety wiąże się to z wymianą jednego lub dwóch ogniw w baterii, co jest najgorszym rozwiązaniem. Nie dość, że musimy zapłacić za ogniwa i przyjazd serwisu, to dodatkowo te nowe ogniwa będą degradować pozostałe i wkrótce będzie trzeba kupić nową baterię. Bateria w takim systemie serwisowania pracuje 2-3 lata krócej.
W wielu przypadkach, głównym „winowajcą” są operatorzy wózków, za brak właściwej opieki.
Rozwiązaniem jest re-energetyzacja baterii -  jej prawdziwy serwis – w połowie jej „żywotności” określonej przez producenta liczbą gwarantowanych cykli. Z reguły to jest 3 lata od momentu jej zakupu. Nie trzeba wtedy wymieniać ogniw, cena takiego serwisu maleje i co najważniejsze, samemu można wybrać termin, który nie spowoduje przestojów w firmie.
Dotyczy to również baterii, które pracują rzadko. Brak regularnego ładowania i rozładowania, znacznie przyśpiesza jej zasiarczanie i degradację ogniw.
prostym językiem
KONTAKT
BATEKO Sp. z o.o. ul. Rybnicka 11 44-207 Rybnik, Polska bateko@bateko.pl; +48 (032) 234 22 08 Copyright © 2022 Bateko Sp. z o.o.
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
wiedz więcej, zarabiaj więcej odc. 4 - czas 5 min. 41 sek.
Re - energetyzacja baterii - to się naprawdę opłaca!
Baterie trakcyjne w Polsce rzadko są serwisowane. Duży nacisk kładzie się na opiekę baterii, rozbudowanie i automatyzację ładowni. Głównym powodem jest wielkość urządzeń , których nie sposób przywieźć do klienta. Ale również czas trwania takiej operacji – 56 godzin. Przyjęto zasadę, jak bateria pracuje zbyt krótko to wzywamy serwis. Niestety wiąże się to z wymianą jednego lub dwóch ogniw w baterii, co jest najgorszym rozwiązaniem. Nie dość, że musimy zapłacić za ogniwa i przyjazd serwisu, to dodatkowo te nowe ogniwa będą degradować pozostałe i wkrótce będzie trzeba kupić nową baterię. Bateria w takim systemie serwisowania pracuje 2-3 lata krócej. W wielu przypadkach, głównym „winowajcą” są operatorzy wózków, za brak właściwej opieki. Rozwiązaniem jest re-energetyzacja baterii -  jej prawdziwy serwis – w połowie jej „żywotności” określonej przez producenta liczbą gwarantowanych cykli. Z reguły to jest 3 lata od momentu jej zakupu. Nie trzeba wtedy wymieniać ogniw, cena takiego serwisu maleje i co najważniejsze, samemu można wybrać termin, który nie spowoduje przestojów w firmie. Dotyczy to również baterii, które pracują rzadko. Brak regularnego ładowania i rozładowania, znacznie przyśpiesza jej zasiarczanie i degradację ogniw. Więcej na ten temat dowiesz się z poniższego video.
KONTAKT